lauantai 1. joulukuuta 2018

Helmet lukuhaaste 47/50

Marraskuussa luin Helmet lukuhaasteeseen kaksi kirjaa.



Loppukirin aika! Vielä puuttuu kolme kirjaa! Olen jo lukemassa kahta kirjaa, joten olen varovaisen toiveikas, että ehdin suorittaa lukuhaasteen ennen vuoden loppua. Tässä vaiheessa vuotta ajatukset siintävät jo uuden lukuhaasteen puoleen. Ajattelin, että voisin pitää välivuoden, mutta Helmet lukuhaaste on niin koukuttava, että en taida pystyä. En malta odottaa, millainen viidenkymmenen kirjan lista löytyy ensi vuoden Helmet lukuhaasteesta!


Marraskuussa haasteeseen lukemani kirjat:

10. Ystävän tai perheenjäsenen sinulle valitsema kirja
Terhi Rannela: Punaisten kyynelten talo

35. Entisen itäblokin maasta kertova kirja
Ilmar Taska: Pobeda 1946


Kaikki haasteeseen lukemani kirjat päivittyvät HelMet lukuhaaste 2018 sivulleni.

2 kommenttia:

  1. Sinähän olet jo sitten ihan loppusuoralla - tosin niin on vuosikin. Minulta jäänee muutama kohta uupumaan, mutta eipä tuo haittaa. Olen nauttinut haasteesta ja sen tiimoilta lukenut kirjoja, joita en ehkä muuten olisi lukenut esim. tuon sinunkin lukeman Pobedan, josta pidin kovasti. :)

    Minäkin aion osallistua ensi vuonna!

    VastaaPoista
  2. Minä olen lukumääräisesti samassa vaiheessa: kolme kirjaa puuttuu. Nyt on luettavana jotakin haasteeseen sopimatonta, mutta aion kuitenkin yrittää saada haasteen valmiiksi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!